Často kladené dotazy aneb na co se často ptáte

V čem se liší prémiová seznamka ELITE Date od ostatních internetových seznamek?

Zajímá váš v čem se lišíme oproti naší konkurenci? Chcete se dozvědět více o fungování prémiové seznamky ELITE Date? Pokud máte před založením vašeho profilu ještě nějaké dotazy, zajisté na ně naleznete odpověď v následujcím článku.

Falešné profily

Cílem naší prémiové seznamky je zprostředkovat uživatelům, kteří mají zájem o vážné seznámení  kontakt s osobami, které budou splňovat jejich očekávání.  Pokud si tedy do svého profilu nahrajete fotografii, která neodpovídá vaší reálné podobě, tzn., že použijete fotografie celebrit, slavných herců, sportovců, zvířat… nebo pokud si místo svého skutečného jména zvolíte přezdívku nebo nesmyslné seskupení znaků, budou vaše profily administrátory bez upozornění smazány.

Co dělat, když vidím fotografie ostatních uživatelů rozmazaně?

Pokud vidíte fotografie ostatních uživatelů rozmazaně, znamená to, že máte aktivované pouze základní členství. Pro to, abyste mohli plně využívat všech funkcí, které prémiová seznamka ELITE Date svým uživatelům nabízí, musíte získat prémiové členství.  Díky němu budete vidět všechny fotografie vašich potenciálních partnerů ostře, budete je moci oslovit a následně s nimi komunikovat přes zprávy. Jedině tak máte možnost seznámit se s partnerem, který vás zaujal!

Jak často chodí upozornění na nové zprávy?

Pokud nechcete, abychom vám zasílali jakékoliv informace, změňte si nastavení svého účtu. Perioda pro zasílání informací o nově příchozích zprávách od ostatních uživatelů, návrhů partnerů nebo informací o tom, kdo si zobrazil váš profil, záleží jen na vás. Po přihlášení do svého si účtu si můžete v záložce Můj účet – Nastavení  – Emailová upozornění navolit, zda chcete zasílat zprávy okamžitě, jednou denně, jednou týdně nebo nikdy.

Jak mohu zrušit své členství na prémiové seznamce?

Své členství na prémiové seznamce můžete zrušit ve svém vlastním profilu, v záložce Můj účet – Nastavení – Odstranění účtu. Vyplňte důvod mazání profilu a do potvrzovacího slova napište slovo smazat. Smazání pak potvrďte tlačítkem Smazat. Druhou variantou je, že napíšete našim administrátorkám na info@elitedate.cz a ty provedou zrušení vašeho profilu za vás.

Proč je seznamka ELITEDATE.cz placená?

Jsme tu pro lidi, kteří hledají vážnou známost a partnera, který splňuje jejich očekávání. Nesnažíme se oslovit každého, ale jen určitou skupinu lidí, kteří hledají vážný vztah a kultivovaného partnera na úrovni. Snažíme se maximálně odstínit ty, kteří nemyslí seznamování vážně.

Nechci dostávat newslettery, co pro to mám udělat?

Pokud nechcete, abychom vám zasílali newslettery, změňte si nastavení svého účtu. Po přihlášení do svého profilu si můžete v záložce Můj účet – Změna údajů – část Soukromé - Newsletter zasílání newsletterů pozastavit. Pokud se v průběhu vaší registrace rozhodnete pro opětovné zasílání našich emailů, stačí změnit tlačítko NE na tlačítko ANO. Veškeré změny je nutno potvrdit stiskem tlačítka Uložit.

Proč mi chodí návrhy partnerů, kteří neodpovídají mým požadavkům?

Návrhy partnerů, které vám chodí do zpráv na váš email, jsou generovány automaticky podle shody výsledků vašeho osobnostního testu. Pokud si chcete stanovit vlastní kritéria výběru partnera, učiňte tak po přihlášení do svého profilu v záložce Můj účet – Nastavení - Emailová upozornění - O partnerovi, který.... Zde si můžete navolit kromě věku, dosaženého vzdělání, výšky, zda je daný partner kuřák či nekuřák  i místo, odkud daný partner pochází. Nezapomeňte zadané údaje uložit pomocí zeleného tlačítka ZMĚNIT.

Jaké funkce nabízí základní členství?

Základní členství je určeno pro osoby, které chtějí vyzkoušet, jak naše prémiová seznamka funguje. Máte možnost zjistit, kolik uživatelů od kterého pohlaví je u nás zaregistrováno, zda se mezi novými či navrhovanými partnery nachází někdo, koho byste chtěli kontaktovat a blíže poznat. Nevýhodou základního členství je to, že vidíte u všech partnerů rozmazanou profilovou fotografii a nemáte možnost danou osobu oslovit. Proto, abyste mohli využívat všech funkcí naší prémiové seznamky, je zapotřebí získat prémiové členství.

Jak zjistím, kdo je na seznamce novým členem?

Denně se na prémiovou seznamku registrují desítky nových členů. Jejich přehled naleznete po přihlášení do svého profilu v záložce Noví členové. Pokud máte nastavena nějaká vlastní kritéria výběru partnerů, zobrazí se vám jen nově registrovaní uživatelé, kteří zároveň vaše kritéria splňují. Pokud nebudete mít nastavena žádná vlastní kritéria výběru, uvidíte v nabídce Noví členové všechny nově registrované partnery.

Obnovení zapomenutého hesla

Zapomněli jste své heslo? Klikněte na Přihlášení pro členy - http://www.elitedate.cz/prihlaseni, poté na Zapomněli jste heslo?. Do vaší emailové schránky vám přijde zpráva, v níž naleznete odkaz na změnu hesla. Zadáte nové heslo a ještě jednou heslo potvrdíte.  Následně už se budete moci přihlásit do svého profilu pomocí změněného hesla.

Kolik stojí prémiové členství a jak si ho mohu aktivovat?

Prémiové členství si můžete objednat (nebo prodloužit) po přihlášení do vašeho profilu v záložce Můj účet – Členství.  Nejprve si zvolíte období, na které chcete prémiové členství aktivovat, poté způsob, jakým platbu za členství uhradíte.

Za jak dlouho budu moci plně využívat svůj profil při zaplacení prémiového členství?

Prémiové členství je aktivováno automaticky po obdržení platby z vaší banky na bankovní účet seznamky ELITE Date. Vzhledem k tomu, že jsou všechny transakce prováděny prostřednictvím platební brány GoPay a PayU, počítejte s tím, že aktivace prémiového členství určitý čas trvá. Záleží na způsobu platby, který si pro úhradu svého prémiového členství zvolíte. U platby mobilním telefonem nebo platební kartou se prémiové členství aktivuje během pár minut (desítek minut), u bankovního převodu za 2-3 pracovní dny, u složenky za 5-7 pracovních dní.

Změna hesla

Změnu hesla můžete provést po přihlášení do vašeho profilu v záložce Můj účet – Nastavení – Změna hesla. Jednoduše zadáte vaše nové heslo, potvrdíte ho a kliknete na tlačítko Změnit.

Kde mohu změnit údaje, které jsem při registraci vyplnil?

Své osobní údaje, zájmy, záliby, preference, informace o vašem vzhledu, životních hodnotách či otázkách na vaše partnery můžete jednoduše změnit po přihlášení do svého profilu v záložce Můj účet – Změna údajů. V záložce Změna údajů můžete změnit i váš email. Další možnost, jak můžete změnit údaje ve svém profilu, naleznete v záložce Můj účet - Profil - Změnit.