Proč mi chodí návrhy partnerů, kteří neodpovídají mým požadavkům?

Proč mi chodí návrhy partnerů, kteří neodpovídají mým požadavkům?

Návrhy partnerů, které vám chodí do zpráv na váš email, jsou generovány automaticky podle shody výsledků vašeho osobnostního testu.

Pokud si chcete stanovit vlastní kritéria výběru partnera, učiňte tak po přihlášení do svého profilu v záložce Můj účet – Nastavení - Emailová upozornění - O partnerovi, který....

Zde si můžete navolit kromě věku, dosaženého vzdělání, výšky, zda je daný partner kuřák či nekuřák  i místo, odkud daný partner pochází. Nezapomeňte zadané údaje uložit pomocí zeleného tlačítka ZMĚNIT.

proc-mi-chodi-navrhy-partneru-kteri-neodpovidaji-mym-pozadavkum.jpg


Podobné články

Jak zjistím, kdo je na seznamce novým členem?

Denně se na prémiovou seznamku registrují desítky nových členů. Jejich přehled naleznete po přihlášení do svého profilu v záložce Noví členové. Pokud máte nastavena nějaká vlastní kritéria výběru partnerů, zobrazí se vám jen nově registrovaní uživatelé, kteří zároveň vaše kritéria splňují. Pokud nebudete mít nastavena žádná vlastní kritéria výběru, uvidíte v nabídce Noví členové všechny nově registrované partnery.

Kolik stojí prémiové členství a jak si ho mohu aktivovat?

Prémiové členství si můžete objednat (nebo prodloužit) po přihlášení do vašeho profilu v záložce Můj účet – Členství.  Nejprve si zvolíte období, na které chcete prémiové členství aktivovat, poté způsob, jakým platbu za členství uhradíte.

Za jak dlouho budu moci plně využívat svůj profil při zaplacení prémiového členství?

Prémiové členství je aktivováno automaticky po obdržení platby z vaší banky na bankovní účet seznamky ELITE Date. Vzhledem k tomu, že jsou všechny transakce prováděny prostřednictvím platební brány GoPay a PayU, počítejte s tím, že aktivace prémiového členství určitý čas trvá. Záleží na způsobu platby, který si pro úhradu svého prémiového členství zvolíte. U platby mobilním telefonem nebo platební kartou se prémiové členství aktivuje během pár minut (desítek minut), u bankovního převodu za 2-3 pracovní dny, u složenky za 5-7 pracovních dní.

Obnovení zapomenutého hesla

Zapomněli jste své heslo? Klikněte na "Přihlášení pro členy" - http://www.elitedate.cz/prihlaseni, poté na "Zapomněli jste heslo?". Do vaší emailové schránky vám přijde zpráva, v níž naleznete odkaz na změnu hesla. Zadáte nové heslo a ještě jednou heslo potvrdíte. Následně už se budete moci přihlásit do svého profilu pomocí změněného hesla.

Kde mohu změnit údaje, které jsem při registraci vyplnil?

Své osobní údaje, zájmy, záliby, preference, informace o vašem vzhledu, životních hodnotách či otázkách na vaše partnery můžete jednoduše změnit po přihlášení do svého profilu v záložce Můj účet – Změna údajů. V záložce Změna údajů můžete změnit i váš email. Další možnost, jak můžete změnit údaje ve svém profilu, naleznete v záložce Můj účet - Profil - Změnit.

Nechci dostávat newslettery, co pro to mám udělat?

Pokud nechcete, abychom vám zasílali newslettery, změňte si nastavení svého účtu. Po přihlášení do svého profilu si můžete v záložce Můj účet – Změna údajů – část Soukromé - Newsletter zasílání newsletterů pozastavit. Pokud se v průběhu vaší registrace rozhodnete pro opětovné zasílání našich emailů, stačí změnit tlačítko NE na tlačítko ANO. Veškeré změny je nutno potvrdit stiskem tlačítka Uložit.