Jak často chodí upozornění na nové zprávy?

Jak často chodí upozornění na nové zprávy?

Pokud nechcete, abychom vám zasílali jakékoliv informace, změňte si nastavení svého účtu. Perioda pro zasílání informací o nově příchozích zprávách od ostatních uživatelů, návrhů partnerů nebo informací o tom, kdo si zobrazil váš profil, záleží jen na vás.

Po přihlášení do svého si účtu si můžete v záložce Můj účet – Nastavení  – Emailová upozornění navolit, zda chcete zasílat zprávy okamžitě, jednou denně, jednou týdně nebo nikdy. Po navolení frekvence zasílání zpráv nezapomeňte změny uložit. K tomu slouží zelené tlačítko ZMĚNIT.

jak-casto-chodi-upozorneni-na-nove-zpravy.jpg

 


Podobné články

Kde mohu změnit údaje, které jsem při registraci vyplnil?

Své osobní údaje, zájmy, záliby, preference, informace o vašem vzhledu, životních hodnotách či otázkách na vaše partnery můžete jednoduše změnit po přihlášení do svého profilu v záložce Můj účet – Změna údajů. V záložce Změna údajů můžete změnit i váš email. Další možnost, jak můžete změnit údaje ve svém profilu, naleznete v záložce Můj účet - Profil - Změnit.

V čem se liší prémiová seznamka ELITE Date od ostatních internetových seznamek?

Zajímá váš v čem se lišíme oproti naší konkurenci? Chcete se dozvědět více o fungování prémiové seznamky ELITE Date? Pokud máte před založením vašeho profilu ještě nějaké dotazy, zajisté na ně naleznete odpověď v následujcím článku.

Za jak dlouho budu moci plně využívat svůj profil při zaplacení prémiového členství?

Prémiové členství je aktivováno automaticky po obdržení platby z vaší banky na bankovní účet seznamky ELITE Date. Vzhledem k tomu, že jsou všechny transakce prováděny prostřednictvím platební brány GoPay a PayU, počítejte s tím, že aktivace prémiového členství určitý čas trvá. Záleží na způsobu platby, který si pro úhradu svého prémiového členství zvolíte. U platby mobilním telefonem nebo platební kartou se prémiové členství aktivuje během pár minut (desítek minut), u bankovního převodu za 2-3 pracovní dny, u složenky za 5-7 pracovních dní.

Nechci dostávat newslettery, co pro to mám udělat?

Pokud nechcete, abychom vám zasílali newslettery, změňte si nastavení svého účtu. Po přihlášení do svého profilu si můžete v záložce Můj účet – Změna údajů – část Soukromé - Newsletter zasílání newsletterů pozastavit. Pokud se v průběhu vaší registrace rozhodnete pro opětovné zasílání našich emailů, stačí změnit tlačítko NE na tlačítko ANO. Veškeré změny je nutno potvrdit stiskem tlačítka Uložit.

Jaké funkce nabízí základní členství?

Základní členství je určeno pro osoby, které chtějí vyzkoušet, jak naše prémiová seznamka funguje. Máte možnost zjistit, kolik uživatelů od kterého pohlaví je u nás zaregistrováno, zda se mezi novými či navrhovanými partnery nachází někdo, koho byste chtěli kontaktovat a blíže poznat. Nevýhodou základního členství je to, že vidíte u všech partnerů rozmazanou profilovou fotografii a nemáte možnost danou osobu oslovit. Proto, abyste mohli využívat všech funkcí naší prémiové seznamky, je zapotřebí získat prémiové členství.

Proč mi chodí návrhy partnerů, kteří neodpovídají mým požadavkům?

Návrhy partnerů, které vám chodí do zpráv na váš email, jsou generovány automaticky podle shody výsledků vašeho osobnostního testu. Pokud si chcete stanovit vlastní kritéria výběru partnera, učiňte tak po přihlášení do svého profilu v záložce Můj účet – Nastavení - Emailová upozornění - O partnerovi, který.... Zde si můžete navolit kromě věku, dosaženého vzdělání, výšky, zda je daný partner kuřák či nekuřák  i místo, odkud daný partner pochází. Nezapomeňte zadané údaje uložit pomocí zeleného tlačítka ZMĚNIT.