Jak zjistím, kdo je na seznamce novým členem?

Jak zjistím, kdo je na seznamce novým členem?

Denně se na prémiovou seznamku registrují desítky nových členů. Jejich přehled naleznete po přihlášení do svého profilu v záložce Noví členové. Pokud máte nastavena nějaká vlastní kritéria výběru partnerů, zobrazí se vám jen nově registrovaní uživatelé, kteří zároveň vaše kritéria splňují. Pokud nebudete mít nastavena žádná vlastní kritéria výběru, uvidíte v nabídce Noví členové všechny nově registrované partnery.

jak-zjistim-kdo-je-na-seznamce-novym-clenem.jpg


Podobné články

Jak mohu zrušit své členství na prémiové seznamce?

Své členství na prémiové seznamce můžete zrušit ve svém vlastním profilu, v záložce Můj účet – Nastavení – Odstranění účtu. Vyplňte důvod mazání profilu a do potvrzovacího slova napište slovo smazat. Smazání pak potvrďte tlačítkem Smazat. Druhou variantou je, že napíšete našim administrátorkám na info@elitedate.cz a ty provedou zrušení vašeho profilu za vás.

V čem se liší prémiová seznamka ELITE Date od ostatních internetových seznamek?

Zajímá váš v čem se lišíme oproti naší konkurenci? Chcete se dozvědět více o fungování prémiové seznamky ELITE Date? Pokud máte před založením vašeho profilu ještě nějaké dotazy, zajisté na ně naleznete odpověď v následujcím článku.

Jak často chodí upozornění na nové zprávy?

Pokud nechcete, abychom vám zasílali jakékoliv informace, změňte si nastavení svého účtu. Perioda pro zasílání informací o nově příchozích zprávách od ostatních uživatelů, návrhů partnerů nebo informací o tom, kdo si zobrazil váš profil, záleží jen na vás. Po přihlášení do svého si účtu si můžete v záložce Můj účet – Nastavení  – Emailová upozornění navolit, zda chcete zasílat zprávy okamžitě, jednou denně, jednou týdně nebo nikdy.

Za jak dlouho budu moci plně využívat svůj profil při zaplacení prémiového členství?

Prémiové členství je aktivováno automaticky po obdržení platby z vaší banky na bankovní účet seznamky ELITE Date. Vzhledem k tomu, že jsou všechny transakce prováděny prostřednictvím platební brány GoPay a PayU, počítejte s tím, že aktivace prémiového členství určitý čas trvá. Záleží na způsobu platby, který si pro úhradu svého prémiového členství zvolíte. U platby mobilním telefonem nebo platební kartou se prémiové členství aktivuje během pár minut (desítek minut), u bankovního převodu za 2-3 pracovní dny, u složenky za 5-7 pracovních dní.

Proč mi chodí návrhy partnerů, kteří neodpovídají mým požadavkům?

Návrhy partnerů, které vám chodí do zpráv na váš email, jsou generovány automaticky podle shody výsledků vašeho osobnostního testu. Pokud si chcete stanovit vlastní kritéria výběru partnera, učiňte tak po přihlášení do svého profilu v záložce Můj účet – Nastavení - Emailová upozornění - O partnerovi, který.... Zde si můžete navolit kromě věku, dosaženého vzdělání, výšky, zda je daný partner kuřák či nekuřák  i místo, odkud daný partner pochází. Nezapomeňte zadané údaje uložit pomocí zeleného tlačítka ZMĚNIT.

Nechci dostávat newslettery, co pro to mám udělat?

Pokud nechcete, abychom vám zasílali newslettery, změňte si nastavení svého účtu. Po přihlášení do svého profilu si můžete v záložce Můj účet – Změna údajů – část Soukromé - Newsletter zasílání newsletterů pozastavit. Pokud se v průběhu vaší registrace rozhodnete pro opětovné zasílání našich emailů, stačí změnit tlačítko NE na tlačítko ANO. Veškeré změny je nutno potvrdit stiskem tlačítka Uložit.