Co znamenají jednotlivé záložky a jak fungují?

Co znamenají jednotlivé záložky a jak fungují?

Záložka NÁVRH PARTNERA

V záložce „Návrh partnera“ najdete partnery / partnerky, se kterými se můžete seznámit. Pokud máte nastavené nějaké požadavky na partnera ve filtru (věk, výška, vzdělání, vzdálenost, kuřák / nekuřák, chce / nechce děti, profily s fotografií / bez fotografie....), vidíte v této záložce jen uživatele, kteří splní všechny Vámi nastavené požadavky ve filtru.  

Doporučujeme nastavit filtry trochu volněji, protože pokud se na seznamku zaregistruje například o rok starší / mladší uživatel nebo například uživatel, který bydlí jen o 1 km dál, než Vy požadujete, v nabídce partnerů se Vám pak nezobrazí.

Filtr v této záložce si můžete také vypnout (tlačítko Zrušit filtr). Poté zde uvidíte všechny zaregistrované uživatele z naší databáze.

V záložce „Návrh partnera“ se řadí uživatelé podle shody údajů ve Vašem dotazníku a dotazníku navrhovaného partnera / navrhované partnerky. Čím více položek máte shodných, tím výše v nabídkách uživatele uvidíte.

Záložka MĚLI O MĚ ZÁJEM

V této záložce se zobrazují uživatelé, kteří si prohlédli Váš profil. To, koho v této záložce uvidíte, ovlivňuje opět nastavení Vašeho filtru. Pokud splňuje uživatel, který si prohlížel Váš profil všechny Vámi nastavené požadavky na partnera / partnerku, v této záložce se Vám zobrazí. Pokud se něčím od nastavení filtru liší (stačí jedna položka), v nabídce ho neuvidíte.

Doporučujeme tedy čas od času filtr vypnout a podívat se, jací uživatelé / jaké uživatelky si Váš profil prohlíželi / prohlížely. Uvidíte pak všechny zájemce o Váš profil.

Uživatelé se v této záložce řadí podle data, kdy o Váš profil projevili zájem. Uživatele, kteří se podívali na Váš profil naposledy, uvidíte nahoře.

Záložka NOVÍ ČLENOVÉ

Do záložky „Noví členové“ se Vám ukládají nově zaregistrovaní uživatelé. Tato záložka je opět ovlivněna nastavením Vašeho filtru. Pokud filtry na profilu nastavené máte, vidíte zde nově zaregistrované uživatele splňující všechny požadavky ve Vašem filtru. Pokud si filtr vypnete, uvidíte zde všechny nově zaregistrované uživatele.

V této záložce jsou uživatelé řazeni dle data vytvoření profilu. Nahoře jsou ti uživatelé, kteří se na seznamku zaregistrovali mezi posledními.

Záložka MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

Tato záložka představuje náhodný výběr 4 partnerů / partnerek ze seznamky. Zde Vámi nastavené filtry neplatí.

Berte to jako takový bonus. V této záložce Vám totiž navrhujeme uživatele / uživatelky, o kterých byste se díky Vámi nastavenému filtru, nemuseli vůbec dozvědět.


Podobné články

Za jak dlouho budu moci plně využívat svůj profil při zaplacení prémiového členství?

Prémiové členství je aktivováno automaticky po obdržení platby z vaší banky na bankovní účet seznamky ELITE Date. Vzhledem k tomu, že jsou všechny transakce prováděny prostřednictvím platební brány GoPay a PayU, počítejte s tím, že aktivace prémiového členství určitý čas trvá. Záleží na způsobu platby, který si pro úhradu svého prémiového členství zvolíte. U platby mobilním telefonem nebo platební kartou se prémiové členství aktivuje během pár minut (desítek minut), u bankovního převodu za 2-3 pracovní dny, u složenky za 5-7 pracovních dní.

Co dělat, když vidím fotografie ostatních uživatelů rozmazaně?

Pokud vidíte fotografie ostatních uživatelů rozmazaně, znamená to, že máte aktivované pouze základní členství. Pro to, abyste mohli plně využívat všech funkcí, které prémiová seznamka ELITE Date svým uživatelům nabízí, musíte získat prémiové členství.  Díky němu budete vidět všechny fotografie vašich potenciálních partnerů ostře, budete je moci oslovit a následně s nimi komunikovat přes zprávy. Jedině tak máte možnost seznámit se s partnerem, který vás zaujal!

Kde mohu změnit údaje, které jsem při registraci vyplnil?

Své osobní údaje, zájmy, záliby, preference, informace o vašem vzhledu, životních hodnotách či otázkách na vaše partnery můžete jednoduše změnit po přihlášení do svého profilu v záložce Můj účet – Změna údajů. V záložce Změna údajů můžete změnit i váš email. Další možnost, jak můžete změnit údaje ve svém profilu, naleznete v záložce Můj účet - Profil - Změnit.

Jak mohu zrušit své členství na prémiové seznamce?

Své členství na prémiové seznamce můžete zrušit ve svém vlastním profilu, v záložce Můj účet – Nastavení – Odstranění účtu. Vyplňte důvod mazání profilu a do potvrzovacího slova napište slovo smazat. Smazání pak potvrďte tlačítkem Smazat. Druhou variantou je, že napíšete našim administrátorkám na info@elitedate.cz a ty provedou zrušení vašeho profilu za vás.

Kolik stojí prémiové členství a jak si ho mohu aktivovat?

Prémiové členství si můžete objednat (nebo prodloužit) po přihlášení do vašeho profilu v záložce Můj účet – Členství.  Nejprve si zvolíte období, na které chcete prémiové členství aktivovat, poté způsob, jakým platbu za členství uhradíte.

V čem se liší prémiová seznamka ELITE Date od ostatních internetových seznamek?

Zajímá váš v čem se lišíme oproti naší konkurenci? Chcete se dozvědět více o fungování prémiové seznamky ELITE Date? Pokud máte před založením vašeho profilu ještě nějaké dotazy, zajisté na ně naleznete odpověď v následujcím článku.