Co dělat, když vidím fotografie ostatních uživatelů rozmazaně?

Co dělat, když vidím fotografie ostatních uživatelů rozmazaně?

Pokud vidíte fotografie ostatních uživatelů rozmazaně, znamená to, že máte aktivované pouze základní členství. Pro to, abyste mohli plně využívat všech funkcí, které prémiová seznamka ELITE Date svým uživatelům nabízí, musíte získat prémiové členství.  Díky němu budete vidět všechny fotografie vašich potenciálních partnerů ostře, budete je moci oslovit a následně s nimi komunikovat přes zprávy. Jedině tak máte možnost seznámit se s partnerem, který vás zaujal!

Více o prémiovém členství naleznete v dotazu Kolik stojí prémiové členství a jak si ho mohu aktivovat?

co-delat-kdyz-vidim-fotografie-ostatnich-uzivatelu-rozmazane.jpg

 


Podobné články

Jak často chodí upozornění na nové zprávy?

Pokud nechcete, abychom vám zasílali jakékoliv informace, změňte si nastavení svého účtu. Perioda pro zasílání informací o nově příchozích zprávách od ostatních uživatelů, návrhů partnerů nebo informací o tom, kdo si zobrazil váš profil, záleží jen na vás. Po přihlášení do svého si účtu si můžete v záložce Můj účet – Nastavení  – Emailová upozornění navolit, zda chcete zasílat zprávy okamžitě, jednou denně, jednou týdně nebo nikdy.

Proč mi chodí návrhy partnerů, kteří neodpovídají mým požadavkům?

Návrhy partnerů, které vám chodí do zpráv na váš email, jsou generovány automaticky podle shody výsledků vašeho osobnostního testu. Pokud si chcete stanovit vlastní kritéria výběru partnera, učiňte tak po přihlášení do svého profilu v záložce Můj účet – Nastavení - Emailová upozornění - O partnerovi, který.... Zde si můžete navolit kromě věku, dosaženého vzdělání, výšky, zda je daný partner kuřák či nekuřák  i místo, odkud daný partner pochází. Nezapomeňte zadané údaje uložit pomocí zeleného tlačítka ZMĚNIT.

Na ELITE Date se nemusíte obávat podvodných praktik! Jsme féroví!

Zajisté jste už slyšeli o podvodných praktikách na některých internetových seznamkách. Možná už jste se stali také jejich obětí. Na ELITE Date je tomu jinak. Podívejte se, jak!

Změna hesla

Změnu hesla můžete provést po přihlášení do vašeho profilu v záložce Můj účet – Nastavení – Změna hesla. Jednoduše zadáte vaše nové heslo, potvrdíte ho a kliknete na tlačítko Změnit.

Nechci dostávat newslettery, co pro to mám udělat?

Pokud nechcete, abychom vám zasílali newslettery, změňte si nastavení svého účtu. Po přihlášení do svého profilu si můžete v záložce Můj účet – Změna údajů – část Soukromé - Newsletter zasílání newsletterů pozastavit. Pokud se v průběhu vaší registrace rozhodnete pro opětovné zasílání našich emailů, stačí změnit tlačítko NE na tlačítko ANO. Veškeré změny je nutno potvrdit stiskem tlačítka Uložit.

Kolik stojí prémiové členství a jak si ho mohu aktivovat?

Prémiové členství si můžete objednat (nebo prodloužit) po přihlášení do vašeho profilu v záložce Můj účet – Členství.  Nejprve si zvolíte období, na které chcete prémiové členství aktivovat, poté způsob, jakým platbu za členství uhradíte.