Změna hesla

Změna hesla

Změnu hesla můžete provést po přihlášení do vašeho profilu v záložce Můj účet – Nastavení – Změna hesla. Jednoduše zadáte vaše nové heslo, potvrdíte ho a kliknete na tlačítko Změnit.

zmena-hesla.jpg


Podobné články

Proč je seznamka ELITEDATE.cz placená?

Jsme tu pro lidi, kteří hledají vážnou známost a partnera, který splňuje jejich očekávání. Nesnažíme se oslovit každého, ale jen určitou skupinu lidí, kteří hledají vážný vztah a kultivovaného partnera na úrovni. Snažíme se maximálně odstínit ty, kteří nemyslí seznamování vážně.

Co dělat, když vidím fotografie ostatních uživatelů rozmazaně?

Pokud vidíte fotografie ostatních uživatelů rozmazaně, znamená to, že máte aktivované pouze základní členství. Pro to, abyste mohli plně využívat všech funkcí, které prémiová seznamka ELITE Date svým uživatelům nabízí, musíte získat prémiové členství.  Díky němu budete vidět všechny fotografie vašich potenciálních partnerů ostře, budete je moci oslovit a následně s nimi komunikovat přes zprávy. Jedině tak máte možnost seznámit se s partnerem, který vás zaujal!

Na ELITE Date se nemusíte obávat podvodných praktik! Jsme féroví!

Zajisté jste už slyšeli o podvodných praktikách na některých internetových seznamkách. Možná už jste se stali také jejich obětí. Na ELITE Date je tomu jinak. Podívejte se, jak!

Obnovení zapomenutého hesla

Zapomněli jste své heslo? Klikněte na "Přihlášení pro členy" - http://www.elitedate.cz/prihlaseni, poté na "Zapomněli jste heslo?". Do vaší emailové schránky vám přijde zpráva, v níž naleznete odkaz na změnu hesla. Zadáte nové heslo a ještě jednou heslo potvrdíte. Následně už se budete moci přihlásit do svého profilu pomocí změněného hesla.

Za jak dlouho budu moci plně využívat svůj profil při zaplacení prémiového členství?

Prémiové členství je aktivováno automaticky po obdržení platby z vaší banky na bankovní účet seznamky ELITE Date. Vzhledem k tomu, že jsou všechny transakce prováděny prostřednictvím platební brány GoPay a PayU, počítejte s tím, že aktivace prémiového členství určitý čas trvá. Záleží na způsobu platby, který si pro úhradu svého prémiového členství zvolíte. U platby mobilním telefonem nebo platební kartou se prémiové členství aktivuje během pár minut (desítek minut), u bankovního převodu za 2-3 pracovní dny, u složenky za 5-7 pracovních dní.

Jak často chodí upozornění na nové zprávy?

Pokud nechcete, abychom vám zasílali jakékoliv informace, změňte si nastavení svého účtu. Perioda pro zasílání informací o nově příchozích zprávách od ostatních uživatelů, návrhů partnerů nebo informací o tom, kdo si zobrazil váš profil, záleží jen na vás. Po přihlášení do svého si účtu si můžete v záložce Můj účet – Nastavení  – Emailová upozornění navolit, zda chcete zasílat zprávy okamžitě, jednou denně, jednou týdně nebo nikdy.